Precizeaza timpul verbelor din fragmentul urmator.
Zboara mai intai drept in sus,ca o sageata.A strabatut vazduhul racoros,apoi a ramas acolo.A plecat capul.Priveste in jos.Va faceun ocol larg prin aer.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:04:37+02:00
Zboara=timp prezent
a strabatut=timp trecut
a ramas=timp trecut
A plecat=timp trecut
priveste=timp prezent
va face=timp viitor
bafta multa!
12 4 12
2014-11-17T16:04:43+02:00
Zboasra=prezent ;a strabatut=trecut ;a ramas=trecut ;a plecat=trecut ;priveste=prezent ;va face=viitor
4 3 4