Emilia și Ștefania au cules 28 de lădițe cu cireșe a câte 12 kg fiecare.
Câte kg de cirese a cules Ștefania, dacă Emilia a cules 15 lădie de cireșe?
Datele pe scurt+rezolvarea vă roggg! Marchez ca cel mai bun+mulțumesc!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:02:07+02:00
28-ladite cu cirese
1 ladita = 12 kilograme
Emilia - 15 ladite
Stefania- ? kilograme
28-15=13ladite a cules Stefania
13 * 12=156 kilograme a cules Stefania
2014-11-17T16:18:31+02:00
1.Cate ladite de cirese a cules Stefania?
28-15=13 ladite
2.Cate kg de cirese a cules Stefania ?
13x12=156 kg cirese

14 4 14