Alcatuiti enunturi in care verbul "a incanta' sa aiva pe rand intelesul de: a atrage, a captiva, a cuceri, a delecta, a desfăta, a fascina, a fermeca, a răpi, a seduce, a subjuga, a vrăji, (fig.) a hipnotiza, a magnetiza.

2

Răspunsuri

2014-11-17T16:01:29+02:00
Ma incanta ideea de a scrie un roman. Denis ma incanta. Melodia aceasta imi incanta auzul. Cartea m-a incantat. 
sper sa ti fie de foloas.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:01:58+02:00
Il incanta ideea de a participa la concurs.
In loc sa fie atent la lectii era incantat de ce vedea la televizor.
Credea ca este incantata de prezenta lui.
Isi incanta privirea cu o revista de benzi desenate.
MANANCA O BUCATA DE TORT PENTRU A SI INCANTA PAPILELE GUSTATIVE.
Mihaela era incantata de aparitia verisoarei ei.
Mama ii cumpara o rochita adai care o v-a incanta.
1 5 1