Alcatueste prop:
omofonele:
unsoare- un soare
aluat-a luat
deal-de-al
omografele:
acele-acele
copii-copii
haina-hina
zari-zari
zori-zori
desi-sesi

2
M-am trezit in zori de zi pentru a pleca la scoala. / Nu ma mai zori atat !
Am luat noa sapte la test desi cred ca meritam mai mult. / Pictez codrii desi de arama.
ms
coronita?
ce

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:45:38+02:00
Unsoare=El e alunecos zici ca sa dat cu unsoare
un soare =Afara este un soare puternic
aluat=Aluatu acesta nu e destul de mare 
a luat=Ea a luat o prajitura de la magazin
deal=s-a dus la deal cu cai
de-al=De-al ajuta si pe el cineva
LA OMOGRAFE NUSH SE PROPOZITII SA FORMULEZ NU AM INSPIRATIE ACUM
3 5 3
2014-11-17T15:51:49+02:00
1.Urasc unsoarea.-Un soare frumos rasare astazi.
2.Fac aluatul de clatite.-Elena a luat paharul cu apa.
3.Dealul e mare.-E de-al nostru.


NU LE STIU