Propozitii
El este vesel. Ea are om veselie mare pe fata. El sa inveselit cand a auzit vestea cea buna. Ea este inveselita din cauza ta.
In vesela am multe farfurii. Mama este foarte vesela. Noi toti suntem foarte veseli.
Cuplacere

Răspunsuri

2014-11-17T15:39:06+02:00
          vesel => veselie , inveselit , inveselita , vesela , veseli                                                         
gresit a spus cate sensuri nu sa faci familia lexicala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:40:01+02:00
Veselă sau veselă
Elena este vesela
Vesela este murdara de ulei.
2 5 2