Răspunsuri

2014-11-17T15:36:36+02:00
Nasul pisicilor este sensinil.
Inima pompeaza sange, cu care traim.
Mama mea poarte la gat un colier de perle si rubin.
Cu ajutorul ochilor, noi vedem.
Astazi, mi-a cazut un dinte de lapte, care era cariat.
Sa fie locutiuni verbale sti? Ma poti ajuta te rog frumos
Adica...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:48:31+02:00
nas
Nică are un nas frumos.
De ce işi bagă nasul în treburile altora?
Elefantul nu are nas,are trompă.
Ea nu poate respira pe mas.
picior
Am învăţat ce este piciorul perpendicularei.
Piciorul mesei s-a rupt.
Andrei nu şi-a accidentat piciorul.
Când a pus piciorul pe trecere,toate maşinile au pus frână.
inimă
Mă doare inima când mă gândesc la ea.
El a învăţat că inima nu este cel mai important organ din corp,encefalul este.
Are un ghimpe în inimă.
Desenam câte o inimă pe toate paginile,dar asta când eram îndrăgostit.
gât
Se spune că bărbatul e capul,iar femeia e gâtul.
Maria e o mincinoasă,ea spune că mereu îi rămâne măncarea în gât.
Câteodata te uiţi la bătrânei şi ai impresia că nu au gât.
Unii oameni spun gâtlej în loc de gât.
dinte
Într-unul din multele versete biblice scrie 'dinte pentru dinte,ochi pentru ochi'.
Dentista mi-a examinat dintele şi a spus că smalţul e în regulă deocamdată.
Surioara mea avea o durere de dinte fantastică.
Dintele pieptenelui s-a rupt.




Sa fie locutiuni verbale ma poti ajuta?
dar ochi??? ...