Răspunsuri

2014-11-17T15:26:20+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:30:18+02:00
Buna dimineata azi va fii insorat iar maine vor fii nori cu soare temperaturile nu vor ajunge la mai mult de 20 de grade iar seara vor fii 12 C∞ .La multe va ninge si in tot Banatu iar in restu Europei vor fii nori cu soare .Va asteptam peste 2 zile cu noi imformatii!
pe 2 zileeeee!!!!!!!!!!
am zis si de azi si de maine