Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:31:02+02:00
36:5=7 rest 1
52:6=8 rest 4
49:8=6 rest 1
5:6=0 rest 5
71:8=8 rest 7
76:9=8 rest 4
38:4=9 rest 2

36:6=6 rest 0
22:4=5 rest 2
23:3=7 rest 2
16:5=3 rest 1
19:7=2 rest 5
23:8=2 rest 7
18:4=4 rest 2
0:9=0 rest 0

14:4=3 rest 2
16:3=5 rest 1
11:3= 3 rest 2
32:4=8 rest 0
36:8=
4 rest 4
3 5 3
2014-11-17T15:32:53+02:00
36:5=7 rest 2 ,52:6=8 rest 6, 49;8=6 rest 1,5:6=0 rest 8,71:8=8 rest 8,76:9=8 rest 4,38:4=9 rest 5,36:6= 6 , 22:4=5 rest 5 ,23:3=7 rest 6, 16:5=3 rest 2,19:7=2 rest 7,23:8=2 rest 8 ,18:4=4 rest 5,0:9=0  ,14:4=3,5 ,16:3=5,3 ,11:3=3,6  ,32:4=8,  36:8=4,5
36:5=7 rest 2 este 7 rest 1
fa proba 7.2x5=36 iar 7.1x5=35,5
36:5=7 rest 2
cum este?
D:I=C C*I+R=D C=5; I=7; R=1 C*I+R=7*5+1=36 asa se face proba.