Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T15:07:20+02:00
 Ardeu  cu frunza si capsiun.....
si ingredientele,si cum se prepara.te rogg!!!! repede!!!!
Salam cu peste si ciorba de cal
dar cum se gateste???? repppede!!!!
pliiiiiiiiiiizzzzz!!!!
2014-11-17T15:09:54+02:00
O tableta de ciocolata neagra si o tableta de ciocolata alba topite ca ele sa fie amestecate intr-un bol impreuna cu mustar si ketchup si sos de usturoi si cu otet