Răspunsuri

2014-11-17T15:01:48+02:00
Noi avem 5 pomi in gradina , iar mama planteaza  de 3 ori mai multi pomi ,iar tata planteaza de 6 ori mai multi pomi ca noi  doua la un loc . Cati pomi sunt in gradina ?
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:08:56+02:00
Maria,George şi Alin au mers la colindat.După ce au colindat prima casă,Maria a plecat,având doar cinci lei.George şi Alin au continuat să colinde,şi la un moment dat a plecat şi George,având o sumă de trei ori mai mare decât a Mariei.Alin a continuat să colinde singur,şi când s-a dus acasă avea o sumă de şase ori mai mare decât a lui George.Ce sumă avea Alin când s-a dus acasă?
2 4 2