Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T14:50:30+02:00
Depinde de sistemul de referinta pe care il are . de exemplu un om sta intr-un autobuz care merge .
 El se afla in stare de repaus fata de autobuz , dar in stare de miscare fata de Pamant . 
3 5 3
2014-11-17T14:50:59+02:00
Hmm.. Cred ca da. Pt ca picioarele sunt cele care ajuta la deplasare. Deci nu folosim mainile sau urechile pt a merge. Daca o parte a corpului este in miscare, partea opusa poate fi in repaus!

Un exemplu poate fi atunci cand stai in masina! Masina merge, iar  tu esti in stare de repaus!
1 5 1