Propozitii cu conduri, Negoiu, mohorât, negura.
(dacă nu știați conduri înseamnă pantofi cu toc, Negoiu este un vârf al munților Făgărașului, mohorât înseamnă supărat, negura ceata groasa

2

Răspunsuri

2014-11-17T14:49:44+02:00
Marian purta nişte conduri de modă veche.
Am văzut vârful Negoiu în poze.
Nu am mai mers la plimbare fiindcă vremea era mohorâtă.
Peisajul este acoperit de negură.
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T14:50:07+02:00
Am primit de ziua mea o pereche de conduri foarte frumoase.
La geografie am invatat despre Negoiu.
L-am vazut pe Andrei astazi la scoala foarte mohorat.
S-a lasat  negura peste sat.
sper ca te-am ajutat....bafta!