1.Completați spațiile punctate cu v-a sau va.
Cred că ... începe să plouă. Tata ... adus umbrela. El nu ... spus să intrați în casă. Nu ... pleca nici Grivei de lânga voi.
2.Alcătuiți enunțuri despre toamnă, în care să folosiți cuvintele va și v-a.
3.Alcătuiți enunțuri în care verbele să fie la persoana a III-a, nr singural, timpul trecut.( 2-3 prop. )
Please help me! Dau coroană+mulțumesc

2

Răspunsuri

2014-11-17T14:44:04+02:00
1. Cred ca VA incepe sa ploua . Tata V-A adus umbrela . El nu v-a spus sa intrati in casa . Nu VA pleca nici Grivei de lânga voi.
2. Toama V-A adus bucurie .
 Frunzele va aratat  covurul lor.
3. Nu am inteles care verbe .. dar ... :
V-A adus cadoul ideal- pers.iii el \ ea
VA  aratat lectia de maine 

DUPA PAREREA MEA CRED CA ESTE BINE 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:22:10+02:00
Cred ca va incepe sa ploua.Tata v-a adus umbrela.El nu v-a spus sa intrati in casa. Nu v-a pleca nici grivei de linga voi 

Toamna v-a adus mult frig dar si amintiri de neuitat.
Va incepe din nou sa ploua doar este toamna.
El dorea sa plece in cautarea unui nou inceput
Ea si-a dat seama ca va trece mult timp pina il va uita
El nu-si imagina viata fara de ea
1 5 1