Trei carti au impreuna 789 de pagini.Prima si a doua au impreuna 454 de pagini,iar a doua si a treia au impreuna 545 de pagini.
Cate pagini are fiecare carte?

2
Nu se rezokva cu a+b....se rezolva prin metoda figurativa la clasele 1-4
scz nu ai specificat ca trebuie prin metoda figurativa

Răspunsuri

2014-11-17T14:39:14+02:00
A+b=454
b+c=545
a+b+c=789
454+c=789
789-454=335 c
b+335=545
545-335=210 b
a+210=454
454-210=244 a

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T14:42:47+02:00
A+b+c=789                 a=prima carte
a+b=454                     b=a doua carte
b+c=545.                    c=a treia carte

c=789-(a+b)=789-454=335
a=789-(b+c)=789-545=244;a+b=454⇒b=454-244=210
1 5 1