Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T14:03:09+02:00
Eu am primit cinci lei .
Ionut citeste o carte despre lei

14 4 14
Mama este o femeie blanda si buna . ea are statura inalta , ochi caprui si parul blond. cateodata ma dojeneste dar pentru ca am facut o greseala dar este cea mai buna mama
dsfd
ce inseamna asta ?
eu am 16 lei lei traiesc in africa
2014-11-17T14:06:48+02:00
Eu am zece lei.Leul trăiește in sălbăticie