Răspunsuri

2014-11-17T13:59:54+02:00
L-a pus pe gânduri=l-a îngândurat
I-a pus gând rău=are pică pe el,îi doreşte răul.
si la primul enunt nu mi-ai raspuns?
el cade pe ganduri........ si il framant gandul ca trebuie sa plece.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T15:26:01+02:00
El cade pe ganduri. = El incepu să gândească profund.

Il framanta gandul ca trebuie sa plece. = Il nelinistea gandul ca trebuie sa plece.

L-a pus pe ganduri mesajul primit. = L-a ingrijorat mesajul primit.

Se temea ca cineva i-a pus gand rau.  =  Se temea ca cineva are intentii rele cu privire la el.
11 4 11