Răspunsuri

2014-11-17T13:56:37+02:00
V-a dat toamna roade bogate.
El v-a spus ca toamna se culeg fructele
Mihai v-a trimis un cos cu struguri
Razele toamnei v-a facut mai veseli?

Toamna va fi frumoasă,așa au anunțat meteorologii.
Toamna a venit si vantul va bate cu putere
Toamna rodnica va aduce multe fruncte
Toamna va veni cu multe frunze colorate 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T14:01:00+02:00
El v-a spus ca toamna se culeg fructele.
V-a dat toamna roade bogate.
Toamna va fi frumoasă,așa au anunțat meteorologii.
Toamna va suna clopotelul din nou.
Toamna v-a intristat, da?
Toamna rodnica v-a aduce multe fructe?
Toamna va fi foarte racoroasa?
Toamna va picta frunzele in cele mai minunate culori?

4 5 4