Construieste enunturi cu urmatoarele ortograme : lati / l-ati , ai / a-i , las / l-as .
Am nevoie URGENT !

2
Ai umeri lati . \ Voi l-ati certat .
Ai scris tema \ A-i certa este gresit ------- Las mostenire \ L-as certa ( ASTA E TEMA DE CLASELE 5-8 ????!?!? )

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T21:24:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Are umeri lati.
L-ati vazut pe baiatul de mai devereme?


A făcut totul pentru a-i fi mai bine fiului ei.
Tot ceea ce ai făcut până acum a fost în zadar.

De ce l-aș chema la mine?
Cel care fuge întotdeauna din fața problemelor nu este decât un laș.




4 5 4
2014-03-09T21:26:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Are niste umeri lati.
L-ati batut si lui nu i s-a parut corect.
Tu ai note mici.
A-i jigni nu e frumos.
El e un las.
L-as fi ajutat daca stiam.

3 4 3