In vacanta de vara ,Gabriel a rezolvat ,suplimentar ,385 de probleme si exercitii .Stiind ca el rezolva cate 5 probleme si 15 exercitii pe zi,afla cate probleme si exercitii ii raman de efectuat dupa 10 zile.

2

Răspunsuri

2014-11-17T13:28:51+02:00
20*10=200 rezolvate in 10 zile
385-200=185 de rezolvat

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T13:49:27+02:00
20x10=200 in 10 zile care sau rezolvat
385-200=185 de rezolvat
1 5 1