Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T12:59:01+02:00
Duminica am fost la bunica din nou.Ea mi a facut un cadou ,era un ceas vechi,eu i am spus ca era frumos.Bunica are un dar ,este o persoana buna
2014-11-17T13:05:19+02:00
Astazi Maria isi serbeaza ziua de nastere. Eu i-am dus in dar carti si bomboane.a primit multe cadouri,dar cea mai bucuroasa a fost de ceasul primit de la Miruna.Cel vechi se stricase  si tare trista a fost! Sunt sigura ca orice cadou i a placut era tare bucuroasa!