Ma ajutati si pe mine la..... Cand aveam 12 ani fratele meu avea 2 ani.Acum avem impreuna 38 ani.Cati ani avem fiecare? Ionut are de 5 ori mai multi bani decat Mugurel.Impreuna au 42.000 euro.Aflati ce suma are fiecare La Mioveni in parcul de masini Dacia sunte de 5 ori mai multe masini Duster decat masinile Sandero.Daca s-ar vinde 5 masini duster si s-ar aduce 3 masini Duster,atunci in parcul de masini numarul masinilor Duster devine de 3 ori mai mare decat cel al masinilor Sandero.Cate masini din fiecare tip exista? La un numar natural se adauga 6 rezultatul de inmulteste cu 4 din produs se scade 8 si rezultatul obtinut este cel mult 48. Aflati numeree care indeplinesc aceasta conditie. PROBLEMELE SA SE REZOLVE CU AJUTORUL ECUATIILOR SAU INECUATILOR! VA ROG REZOLVAREA COMPLETA A PROBLEMELOR . PUTETI REZOLVA MACAR O PROBLEMA SI E SUFICIENT VA ROG!

2
mai uita-te pe enunt si scri corect cele 5 vandute ce marca sunt si cele 3 aduse ce marca sunt ca ai scris acceasi marca
pai asa e corect asa am copiat
atunci rezolvarea ar fi asa x=sandero 5x=duster 5x-5+3=3x 2x=2 x=1 5x=5 adica exista 1 masina sandero si 5 duster

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T12:54:36+02:00
X varsta fratelui mare acum
y varsta fratelui mic acum
x+y=38
12+2=14
38-14=24
24:2=12
x=12+12=24 .
y=2+12=14

x=suma lui mugurel
5x=suma lui ionut
x+5x=42000
x=42000 : 6 = 7000 euro are Mugurel
5x = 7000 · 5=35000 are Ionut

(x+6) · 4-8 ≤48
(x+6) · 4≤ 48+8
x+6≤ 56 :4
x+6≤ 14
x≤ 14-6
x≤8
x={1,2,3,4,5,6,7,8}
1 5 1
2014-11-17T13:01:01+02:00
X varsta fratelui mare acum
y varsta fratelui mic acum
x+y=38
12+2=14
38-14=24
24:2=12
x=12+12=24 .
y=2+12=14

x=suma lui mugurel
5x=suma lui ionut
x+5x=42000
x=42000 : 6 = 7000 euro are Mugurel
5x = 7000 · 5=35000 are Ionut

(x+6) · 4-8 ≤48
(x+6) · 4≤ 48+8
x+6≤ 56 :4
x+6≤ 14
x≤ 14-6
x≤8
x={1,2,3,4,5,6,7,8}