Răspunsuri

2014-11-17T12:19:11+02:00
Eu conjug
Eu am conjugat 
Eu conjugasera 
Eu conjugase

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T12:44:59+02:00
Eu conjug - prezent / Eu conjugam - imperfect / Eu conjugai - perfectul simplu,
Eu conjugasem - mai mult ca perfectul / Eu am conjugat - perfectul compus/
Să conjug - conjunctiv prezent / Să fi conjugat - conjunctiv perfect /
A conjuga - infinitiv cu prep./ A fi conjugat - inf. perfect / De conjugat -supin/
Conjugat,conjugată -participiu / Conjugând - gerunziu.