Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T12:39:24+02:00
N= 100^100 = 100........000  n are 201 dintre care 200 zerouri
n-55 = 99.......945       ( 200 cifre, 198 cifre 9)
suma cifrelor (9·198 + 4+5) este un nr. divizibil cu 9;    Uc(n-55) =5  ⇒(n-55) este divizibil cu 5 ⇒ (n-55) divizibil cu 45 ⇒r =0
1 5 1
2014-11-17T13:05:38+02:00
N= 100^100 = 100........000  n are 201 dintre care 200 zerouri 
n-55 = 99.......945       ( 200 cifre, 198 cifre 9)
suma cifrelor (9·198 + 4+5) este un nr. divizibil cu 9;    Uc(n-55) =5  ⇒(n-55) este divizibil cu 5 ⇒ (n-55) divizibil cu 45 ⇒r =0