Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T11:58:04+02:00
- "statea stalp acolo in acele zile grase si vesele"
-"se lua la intrecere in talcuirea povestilor pana si cu mos Leonte"
-"eu sunt razas de la Dragosesti"
-"vorba multa saracia omului"
-"inalt, carunt cu fata uscata si adanc brazdata"
-"ochiul lui era aprig si neguros"
-"asta-i poveste din tineretile mele, pe care as putea sa v-o spun daca ma" ascultati
2014-11-17T13:17:10+02:00
- "statea stalp acolo in acele zile grase si vesele"
-"se lua la intrecere in talcuirea povestilor pana si cu mos Leonte"
-"eu sunt razas de la Dragosesti"
-"vorba multa saracia omului"
-"inalt, carunt cu fata uscata si adanc brazdata"
-"ochiul lui era aprig si neguros"
-"asta-i poveste din tineretile mele, pe care as putea sa v-o spun daca ma" ascultati