Scrieti,in spatiul rezervat,valoarea morfologica a omonimelor subliniate:

Greseala lor a fost capitala
Pleaca in capitala cu afaceri.
As vrea sa-ti cer parerea
Pe cer nu erau nori
Vulpea e un animal siret
Mi s-a dezlegat un siret


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T10:34:29+02:00
Geseala lor a fost capitala .-adjectiv
capitala -substantiv 
cer parerea-verb
cer -substantiv
animal siret -adjectiv
un siret -substantiv
15 4 15
2014-11-17T10:36:18+02:00
Capitala- adjectiv propriu-zis
capitala- substantiv comun
cer- verb predicativ
cer- substantiv comun
siret- adjectiv propriu-zis
siret-substantiv comun
18 4 18