Determinati numerele natural care verifica inegalitatiile :

a) 3( x - 2 ) ≤ 3

b) ( x + 2 ) ·3 - 45 ≤ 15

c) 18x - 14 ≥ 2 · ( 3x + 5 )

d) 243 : ( x - 4 ) > 9 si x : 5 ≥ 2

e) ( 2 · x + 3 · x ) : 5 ≤ 8

f) [ 4 · ( 13 · x : 5 · x )] : 36 ≤ 30


Va roggg din inima mea sa ma ajutati !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T09:41:08+02:00
A) 3X-6<=3
3X<=3+6
3X<=9
X<=9/3
X<=3
B) 3X+6-45<=15
3X<=15+45-6
3X<=54
X<=54/3
X<=18
C) 18X-14>=6X+10
18X-6X>=14+10
12X>=24
X>=24/12
X>=2


6 3 6
2014-11-17T11:01:36+02:00
A) 3X-6<=3
3X<=3+6
3X<=9
X<=9/3
X<=3
B) 3X+6-45<=15
3X<=15+45-6
3X<=54
X<=54/3
X<=18
C) 18X-14>=6X+10
18X-6X>=14+10
12X>=24
X>=24/12
X>=2
3 4 3