30 de elevi participa la un concurs unde au rezolvat fiecare aceleasi 4 probleme. daca prima problema este rezolvata de 25 dintre elevi, a doua problema este rezolvata de 24 de elevi , a treia problema este rezolvata de 23 de elevi iar a patra problema este rezolvatata de 22 de elevi , argumenteaza faptul ca exista cel putin 4 elevi care au rezolvat toate problemele

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T09:32:23+02:00
Prima probl nu este rez de 30-25=5 elevi
a2a...............                    30-24=6 elevi
a3a............                      30-23=7elevi
a4a..............                      30-22=8 elevi
in total elevi care nu au raspuns la toate intreb sunt 26
30-26=4 elevi au raspuns la toate intreb
2014-11-17T10:20:25+02:00
30-25=5 elevia2a                   30-24=6 elevia3a                     30-23=7elevia4a         30-22=8                                2630-26=4