Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T09:10:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Structura bulgari fluizi este o asociere care denota contrastul inte solid si lichid, este o miscare iluzorie a volumelor de apa
3 2 3
2014-11-17T10:04:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
"Bulgări fluizi "- bulgăr - o bucată dintr-o materie solidă ,iar lichidul este o substanță aflată într-o stare de agregare intermediară , în acest context ,combinația substantiv+adjectiv arată un conglomerat care devine iluzoriu în condițiile în care "sar peste prund ".
2 4 2