Răspunsuri

2014-11-17T00:23:51+02:00
Fantastic inseamna ireal imaginar pe cand sf este cu multa imaginatie

:)) mersi de raspuns, dar nu asta e ceea ce caut
Atunci ce?
Fantastic inseamna 100% imaginar fara legatura cu realitatea (vezi basmele) iar SF-ul este imaginatie care poate deveni realitate, bazata pe stiinta.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T00:32:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fantastic = creat de imaginatie, ireal
SF = stiinta imaginatiei, fictiunii
1 5 1