Răspunsuri

2014-11-16T22:51:08+02:00
A.3+7/2*38/5=3+19=22
b.(1/3+1/3+1/3)(1/7-1/7)=0
c.(13/4+9/7-45/28)*56/41=82/28*56/41=4
d.30/7(16/5+106/15-7/3)=30/7*119/15=34
sper ca te-am ajutat
Ai rezultatele?
Da,la sfarsitul cartii.Am doar raspunsul final nu si rezolvarile.Sunt gresite cum le-ai facut tu!
imposibil
Comentariul a fost şters
Atunci nu stiu de ce imi arata altfel la raspunsuri...in finee...merci oricum!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T22:57:17+02:00