Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T22:40:40+02:00
Neadevărul este un dulce alint pentru minciună.
În momentul în care mințim ,nu mai există adjectivul calitate în relațiile interumane,totul devine prefăcătorie,adică falsitate ,aparență.
În condițiile astea nu facem altceva decât să ne mistificăm .
2014-11-16T22:44:01+02:00
Neadevarul sau minciuna poate afecta grav relatile interumane deoarece se introduce sentimentul de neincrdere ce duce la ruptura acestora