Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T22:30:13+02:00
A+b=100
a:b=2 r 19⇒a=2b+19
__________________
a=?b=?
__________________
Inlocuim:
2b+19+b=100
3b=81
b=27
a=100-27
a=73
2 5 2
2014-11-16T22:34:33+02:00
A+b=100                                                                                                            a impartit la b =2 rest 19                                                                                    a,b=?                                                                                                               100-19=81                                                                                                         81 impartit la 3=27=b                                                                                          100-27=73=a                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Raspuns a=73                                                                                                                 b=27