Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T21:58:39+02:00
Latura la puterea a doua radica din 3 pe 2 (scuze nu am simbobluri)
gred ca da contacteaza pe fb poti ?
figura de mai jos reprezintă schiţa unui covor forma de dreptunghi a b c d. modelul covorului prezent în figură este format din triunghiurile AOB. BOC. COD. DOA. punctul o este situat în interiorul dreptunghiului ABCD astfel incat triunghiul AOD este echilateral AD=2cm si m(<BOC)=2m(<AOD).
ce trebuie sa aflu
astept ce trebuie sa aflu am facut pana acum cva
inaltimea in triunghiul echilateral este (latura √3)/2
2014-11-16T22:03:05+02:00
Daca nota a latura triunghiului echilateral
inaltimea AD imparte  in  triunghiul  ABC in 2 triunghiuri dreptunghice si se aplica teorema lui Pitagora

AD=√[a²-(a/2)²]=√(a²-a²/4)=√(4a²-a²)/4=√3a²/4=(a√3)/2

1 5 1