Puneti adevarat (A) sau fals (F) pentru afirmatiiele :
In preistorie , oameni erau organizatii in orase-stat ;
In Egiptul antic , conducatorii se numeau faraoni ;
Darius a organizat Imperiul egiptean in provincii numite nome ;
Fenicienii au infiintat colonii pe litoralul din jurul Marii Mediterane ;


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T21:45:30+02:00
2014-11-16T21:48:40+02:00
F A A F...... daca e bun dami comm sau multumesc