Trei cuvinte din campul lexical al substantivului profesor doua cuvinte derivate din familia lexicala a adjectivului mare

2
Catedra, elevi, tabla, ascultare, școala, note, teste, profesori, caiete, bănci. ..etc. Marinar,

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T21:36:40+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Catedra,catalog,cancelarie
maricel,marisor
2 5 2
2014-11-16T21:38:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Profesor-carte,pix,creta,catedra etc mare-maricel,maricea