Răspunsuri

2014-11-16T21:24:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Te-a luat valul
a venit valul
val de matase
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T21:24:45+02:00
La mare un val s-a izbit de stafilopozi.
M-a luat valul si m-am facut de ras.
Am cumparat un val de matase
2 5 2