Răspunsuri

2014-11-16T21:22:34+02:00
Stiu de o strafa
Vine vine Anul Nou
Mos Creciun eu vreau cadou
Lasa mama sa itit spuna 
Ca am fost fetita buna)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T21:30:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
             Astăzi este Anul Nou,                         Dar mai e şi ziua mea.                         Cel mai bun şi drag cadou                         Sunt câţiva fulguţi de nea.                           Fulgii mi-au venit la geam.                         Iute ies, alerg afară.                         Fulguleţii jucăuşi                         Mă sărută, mă-nconjoară.                           M-au şi prins în dansul lor:                         - Piciule, să ne trăieşti!                         Până vine alt An Nou,                         Mare, mare să ne creşti!                           Eu ştiu cine va trimis!                         Le strig fulgilor de nea -                         Moşul cel cu plete albe,                         Tatăl meu şi mama mea!
scuze pt modul de aranjare
Comentariul a fost şters