Răspunsuri

2014-11-16T20:31:59+02:00
Past simple-are terminatia ing,sau vb1
past continous-are terminatia ed+vb1+vb2
ai incurcat geores11.la continuous se foloseste was/were +vb+ing iar la simple se foloseste terminatia ed sau forma verbelor neregulate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T20:34:57+02:00
Se scrie past continuous.past simple se foloseste pentru o actiune de scurta durata inceputa si incheiata in trecut iar past continuous pentru o actiune de lunga durata inceputa si incheiata in trecut.exemplu past simple : i went to school two days ago. past continuous:i was doing my homework yesterday. since inseamna de cand si for e pentru
1 5 1