Răspunsuri

2014-11-16T20:36:39+02:00
Distanta de la A la DC este inaltimea dusa din A la dreapta DC=> m<A=90 Aplicam  teorema ungiului de 30 de grade in ΔADC=>Lungimea catetei opuse unghiului de 30 de grade este egala cu jumatate din ipotenuza in cazul nostru DC este ipotenuza si cateta opusa este AC=> AC=8:2=4cm cred ca este bine, nu sunt sigur :-s
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T20:40:39+02:00
Distanta de la A la drepta DC este inaltime  o notam cu A'A  
sin 30 = 1/2 = AA'/AD=AA'/8
1/2=AA'/8
AA'=8/2=4 cm

Rezolvarea asta este buna pentru elevi de clasa a 7-a semestrul 2, si e mult mai rapida