Răspunsuri

2014-11-16T20:57:39+02:00
X:24=14
x=24*14
x=336
X numarul aflat
336:4=84


3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T00:15:41+02:00
A : 24 = c rest 14
24 + 14 = 38
38 : 14 = 1 rest 14
38 : 4 = 9 rest 2
24 * 2 + 14 = 62
62 : 24 = 2 rest 14
62 : 4 = 25 rest 2
24 * 3 + 14 = 86
86 : 24 = 3 rest 14
86 : 4 = 21 rest 2
Daca impartim la 24 obtinem rest 14, daca impartim la 4 obtinem restul 2. 
14 3 14