Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T20:26:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V-a vazut in mall.
S-ar supara daca ai pleca.
M ai sunat aseara?
Ma duc la matusa mea,pentru a-l vedea pe verisorul meu.
Va urma partea a doua a cartii.

1 5 1
2014-11-16T20:27:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V-a plăcut filmul vizionat?
Cele două sinonime s-ar potrivi în contextul dat.
M-ai condus acasă în acea seară.
A-l ajuta pe prietenul tău este foarte important.
N-ai un creion în plus?
Va merge și Maria la cinema.
2 5 2