Răspunsuri

2014-11-16T20:25:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Toamna bate la usa .Vantul sufla usor prin crengile de arama ale pomilor.A venit zana melopeelor sa ne aduca daruri.Ea pluteste usor peste intregul pamant,aruncand miresme de flori.Pasarile calatoare isi vestesc plecare intr-o zona mai calda.Si padurea a imbracat straie de sarbatoare.Mantii ruginii atarna la poalele dealului.Miros de struguri copti bantuie campiile intinse.Un nor pufos isi asterne blanita moale peste pamant.Toamna a adus cu ea multa bogatie, fructe de toate culorile si gesturile,legume proaspete.Toti oamenii sunt fericiti de atata bogatie
36 4 36
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T20:30:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
          A venit iarna...mult iubitul anotimp friguros. De abia astept sa ma trezesc intr-o dimineata, sa ma uit pe geam si sa vad fulgii de zapada plutind ... Ei vor forma o cuvertura alba care se va asterne pe tot globul, aducand bucurie la casele oamenilor.
         Apoi, de Craciun, Mosul ne va vizita pe timp de noapte, ne va aduce daruri de care ne vom bucura cat om putea...Nu mai pot sa astept pana la minunatele zile de iarna !!
42 4 42
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
a ta e mai buna
Comentariul a fost şters
Sunt bune amandoua ... Numai ca mi-a placut mai mult a ta 0000000..