Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T20:16:02+02:00
Eu creez
tu creezi
el/ea creeaza
noi cream
voi creati
ei/ele creeaza

eu iau
tu iei
el/ea ia
noi luam
voi luati
ei/ele iau
sper ca ti-am fost de ajutor.la cealalta cerinta nu stiu
Nu-i nimic multumesc si asa
a REcrea ar fi un derivat care se conjuga la fel
2014-11-16T20:16:27+02:00
"A crea"
Eu creez
Tu creezi
El\Ea creeaza
Noi cream
Voi creati
Ei\Ele creeaza
 
"A lua"
Eu iau
Tu iei
El\Ea ia
Noi luam
Voi luati
Ei\Ele iau

3 4 3