Spunetimi si mie ecuatiile la problema urmatoare:
Intr-un depozit erau 6875 kg de grau si o anumita cantitate de porumb.Sa-u trimis la moara cantitati egale de grau si de porumb.Acum, in depozit au ramas 2500kg de grau si 1500 kg de porumb.
Ce cantitate de porumb era la inceput in depozit?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T20:11:15+02:00
6875-2500=4375 ( cantitatea de grau trimisa la moara= cantitatea de grau trimisa la moara)
4375+1500=5875 (cantitatea de porumb care era la inceput )

2014-11-16T20:13:14+02:00
Notam p=porumb
notam g=grau
6875g+p
6875g-x+p-x=2500g+1500p
x=6875-2500
x=4375
p=1500+4375
p=5875 atate kg de porumb erau la inceput in depozit
Scuze cati ani ai ca eu am 9 si nu prea inteleg.
daca ai 9 ani de ce ai cerut ecuatii? trebuia sa spui rezolvare cu intrebari
asa se isca confuzii ca nu stiti ce sa cereti