Răspunsuri

2014-11-16T20:10:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
    eu sunt intr-o excursie in roma capitala italiei.
aici am vazut multe monumente frumoase printre care:
coloseul din roma, statuia lui romulus si remus...
desigur am fost si la vatican unde l-am auzit e papa vorbind,era o cladire imensa inconjurata de multe statui.
dar cel mai mult mi-a placut sa meg la o fantana care in italia  se zice fontana dar nu imi mai amintesc numele ei.
       mi-a placut foarte mult excursia in roma.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T20:12:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Parisul este capitala Frantei,una dintre cele mai frumoase tari.Amavut norocul de a vizita Parisul in aceasta vacanta de vara.Am vazut multe obiective turistice precum Turnul Eiffel,Catedrala Notre Dame,Muzeul Luvru si multe altele.Am avut placerea de a merge pe celebrul bulevard Champs Elysees si m-am simtit grozav. Am intalnit persoane primitoare si foarte bine educate.Am cumparat suveniruri pentru familie si pentru prietenii mei.Pariusul este capitala mea preferata!
2 4 2