Completati propozitiile de mai jos,astfel incat verbele sa inplineasca sunctiile indicate: Pomul este(predicat verbal) Pomul este (predicat nominal) Elevul a fost(predicat verbal) Elevul fusese(predicat nominal)

2

Răspunsuri

2014-11-16T20:00:19+02:00
Pomul este roditor. ( predicat nominal care este format dintr-un verb copulativ +                                  nume predicativ)
Pomul este varuit de Mars. ( predicat verbal care este exprimat prin verb
                                           predicativ la diateza pasiva)
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T20:07:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pomul este in curte. - pred. verbal (se afla)
Pomul este inalt. - pred nominal

Elevul a fost la concurs.- pred. verbal (a participat)
Elevul fusese bolnav. - pred. nominal
7 4 7