Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:53:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Substantiv-Binefacatorul a venit.
Adjectiv-El este binefacator.
Adverb-Stau in locul binefacatorului.

1 5 1
2014-11-16T20:07:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1) Binefacatorul a fost rasplatit de comunitate.  ( substantiv)
2) M ihai este binefacator.  ( adj.)
3) Raul curge binefacator spre mare. ( adverb)