Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T19:52:06+02:00
Atena(zeita intlepciunii)
Zeus(zeul fulgerului)
Afrodita(zeita frumusetii)
Poseidon(zeul apelor)
Hera(zeita casatoriei)
Apollo(zeul muzicii)
Atena(zeita intlepciunii)
Zeus(zeul fulgerului)
2014-11-16T19:54:25+02:00
Zeus,Hera,Athea,Apollo,Artemis,Hermes,Hefaistos,Afrodita,Poseidon,Ares,Heracles,Prometeu si Teseu. :D