Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:59:11+02:00
Mandrul  codru lasa oamenii sa ii admire frumusetea!
Pe magura se jucam copii veseli!
Corina a vazut un prepelicar foarte frumos!
Eu inaintez cu triumf spre spectacol!
Numai prin credinta sufletul omului isi afla implinirea
2 5 2
2014-11-16T20:00:15+02:00
Codru verde este inafara orasului.
pe magura dealului se joaca copiii.
prepelicarul satului a murit acum cateva zile.
datorita credintei am ajuns aici
triumful de dupa razboi ne-am umplut de mandrie
1 5 1