Răspunsuri

2014-11-16T19:41:41+02:00
Francezii isi petrec timpul vizitand muzeul luvre, in marele turn eiffel.....
dar priveste partea buna...macar esti mai aproape de a termina scoala
nu vreaaaaaaaaaau
bn termi scoala apoi lice gimnaziu universitate apoi lucru
:(
mai greu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:59:54+02:00
LES FRANCAIS PASSENT LEUR TEMPS LIBRE VISITANT LES MUSEES LES THEATRES LES GRANDES  RUES . ils aimment  manager des cripes  aux caffes aussi  ils pratiquent les promenades en air libre  avec ses amis ses collegues  leurs grandes parents 
5 4 5